Renoveret fra A til Z
Hotel Fredericia blev opført i år 1986. I 2011 blev hotellet overtaget af de nuværende ejere og har de seneste år gennemgået en omfattende renovering, så det i dag fremstår topmoderne.
- Vi har været alt igennem fra A til Z og også udvidet undervejs. Der er tænkt i bæredygtige løsninger som plantevægge, solceller, vand- og lyssensorer for at minimere CO2-aftrykket. Alle værelser har fået en overhaling, og vi har fået en helt ny restaurant, et barområde og en natklub. Dette giver selvfølgelig endnu flere muligheder for at skræddersy tilpassede løsninger til kunderne, siger hoteldirektøren, der betegner køkkenet i den nye restaurant som ”internationalt”.
- Vi bruger så vidt muligt lokale råvarer, men serverer internationale retter. Vi laver fx ofte tapas og lignende små anretninger til frokost. Og så får vi meget ros for vores alsidige morgenmad.
Ud under åben himmel
Hotellet ligger med udsigt til grønne områder, som er oplagte at udforske før, mellem eller efter dagens møder. Og vil man ud på lidt mere end bare en løbe- eller spadseretur, hjælper Einar Kring og hans team gerne med at arrangere andre typer af udflugter og aktiviteter; i samarbejde med lokale leverandører.
- Det kunne fx være mad over bål, golf eller en sportsturnering i idrætscentret. Man kan også leje cykler via os – og vi smører gerne madpakker, hvis mødet skal holdes udendørs, beretter han.
Erfarent eventteam
Generelt er det Hotel Fredericias vision, at kunden skal bruge så lidt energi som overhovedet muligt på at koordinere alt det praktiske omkring mødet, kurset eller konferencen; uanset størrelse og format.
- Gæsten skal kun stå for selve det faglige indhold. Så står vores erfarne eventteam for alt det praktiske. Alle de små detaljer, der skal gå op i en højere enhed, dem klarer vi! understreger Einar Kring.